Llanos Ygarza será la mantenidora de la Fallera Major Infantil de Dénia 2026
Llanos Ygarza será la mantenidora de la Fallera Major Infantil de Dénia 2026, Elia Lull Ballester. L’acte serà el proper 21 de setembre.
Llanos és graduada en Tècnica Auxiliar de Clínica i Tècnica Higienista Bucodental, i actualment està treballant com a higienista bucodental en la Clínica Dental Doctores Gandia de Dénia.
Pertany a la Falla Centro des de l’any 2008, on ha anat assumint diferents càrrecs al llarg dels anys, entre ells el de ser Fallera Major en l’exercici 2023/2024, un càrrec que va desenvolupar amb gran estima i dedicació, fent-la més gran dins d’aquesta festa. Actualment, està en possessió del bunyol d’or de Junta Local Fallera de Dénia.
Ha treballat en diferents delegacions dins la seua falla:
-Delegada de plantà des de l’any 2017/2018 fins al 2025/2026
-Vocal de directiva els anys 2022/2023 i 2024/2025
-Secretaria els anys 2019/2022 i 2025/2026
Però una de les seues grans passions és la festa dels Moros i Cristians, a la qual també pertany des de l’any 2009, en la Filà Alkamar, i molt activament, ja que, va ser el Primer Tro l’any 2016, i d’on acaba d’ostentar el càrrec de Capitana Mora 2025. Tot un orgull per a la seua família, també vinculada a aquest món.
Sens dubte, Llanos és una amant de la festa, la seua estima i les seues inquietuds li han permés fer noves amistats en qualsevol de les dues festes grans que tenim en la nostra ciutat.
