Comunicat Oficial de Compromís: Marian Tamarit presenta la seua dimissió davant l’executiva de Compromís

Marian Tamarit presenta la seua dimissió davant l’executiva de Compromís

La regidora del grup municipal de Compromís, Marian Tamarit, va presentar anit davant l’Executiva de Compromís el seu desig de renunciar a les seues competències com a edil en l’Ajuntament de Dénia per motius estrictament laborals. Tamarit, que fa al voltant d’un mes va començar un treball en una altra localitat, ha pres aquesta decisió “per responsabilitat amb els companys, el partit i la ciutadania”, ja que la incompatibilitat d’horaris “fa més difícil dedicar tot el temps i l’esforç que es mereixen les tasques de regidora”.

Per a Tamarit, la recuperació de la Gala de l’Esport era de vital importància i un dels seus objectius en aquesta legislatura, per la qual cosa la seua dimissió estava prevista solament després de la celebració d’aquest esdeveniment, així com després de la conclusió d’altres projectes ja engegats. Aquesta ha assegurat que, malgrat no estar al capdavant de les regidories, continuarà tenint un paper actiu en el partit així com en l’entorn esportiu.

Tal com va aprovar l’Executiva de Compromís, Tamarit serà substituïda per Vicent Crespo, que ocupava el cinqué lloc en les llistes municipals 2015 per darrere de la regidora. Crespo, que és actualment president del Club de Pilota Valenciana, està molt vinculat al món de l’esport i les associacions locals, sent també president de la Rondalla Vent, Pols i Pua, de l’Associació Ermita de Sant Joan, i ha estat també president de l’AMMIC (2001-2003); per la qual cosa l’executiva està segura del bon paper que realitzarà durant la seua gestió. Tanmateix, des de Compromís s’ha valorat molt positivament el treball realitzat per Tamarit durant aquest temps, tant al capdavant de les regidories com a nivell intern.

Per la seua banda, Rafa Carrió, portaveu del grup municipal ha qualificat a Tamarit com “una companya, amiga i professional lleial, íntegra i justa en totes les causes, impecable en la seua gestió i amb la qual seguiré comptant en l’àmbit polític”. Respecte a Crespo, el portaveu ha afirmat que “no dubta en què estarà a l’altura i confia plenament en les seues virtuts i capacitats per a la tasca que li espera”.