Compromís per Dénia : Comunicat sobre la notícia de la vacunació de la regidora Cristina Morera

Des de l’Executiva de Compromís per Dénia considerem que l’acció de la tinent d’alcalde i regidora de Polítiques Inclusives i Sanitat, Cristina Morera, del PSPV, és una falta total de responsabilitat, de decència política i d’honestedat.

En primer lloc, considerem que ha estat molt irresponsable el fet que s’haja vacunat, independentment de les raons i les excuses per les quals s’ha saltat el protocol, ho ha fet per davant d’altres persones prioritàries aprofitant l’avantatge del seu poder i el seu càrrec, i això demostra molt poca empatia com a regidora que s’ocupa de garantir la sanitat i el benestar social del municipi.

En segon lloc, pensem que, a més a més, és una falta total de transparència, honestedat i honradesa des del PSPV cap a la resta de grups polítics i cap a la societat deniera que se’ns haja fet saber avui quan el fet en si ja fa setmanes que haurà ocorregut, i no s’han dignat amb valentia i exemplaritat a actuar abans, quan els escàndols de polítics que han obrat de la mateixa manera estan eixint per tot arreu.

I en tercer lloc, més enllà de si decideix dimitir o no, que creiem que seria el més exemplar donades les circumstàncies, pensem que este fet denota a més a més una falta total de control en el sistema i el protocol del Pla de Vacunació, per la qual cosa la Conselleria de Sanitat hauria d’actuar amb més força per a evitar estos problemes.

Per tot això, esperem que tant el seu partit, com ella com a càrrec públic i regidora de Sanitat, precisament en este context, actue amb conseqüència i contundència amb el què ha fet, més enllà de demanar disculpes.